www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

دانلود فیلم تصویری آموزش راپیدفرم اسکن سه بعدی و مهندسی معکوس تحلیل اتو فرم سیم فکت ... نرم افزارهای اتودسک

سلام به همه دوستان و مهندسین مکانیک و معماری 

همانطور که کفته بودم برای حرکت در خط های اول علم و تکنولوژی روی ما حساب کنید و ما به صورت مستقل مفید تر از هر اداره سازمان دانشگاه و انجمی به شما کمک های خوب می کنیم . به قولی از ناپلئون بناپارت ژنرال ها لباس های قشنگ می پوشند ، برق درجه و حمایل های آنها خیره کننده است ، سوار کاران خوبی هستند ولی این سرباز است که می جنگد و پیروزی را به ارمغان می آورد . 


دانلود فیلم های تصویری آموزش راهنما و توضیحات شکل دادن و تحلیل فرم دادن فلزات با اتوفرم و سیموفکت AutoForm Simufact Forming  هرچی فایل فرمینگ فورجینک رولینگ استمپینگ سرد و گرم هست دانلود کنید . ترجمه معرفی کتاب و.. هم می رسد . 


http://trainbit.com/folders/8943941884/Mechanical


ما بعد از تحلیل و شبیه سازی های مکانیکی و صنعتی در قالب گیری ورق کاری پرس و امثال آن به تکنیک پیشرفته اسکن سه بعدی و مهندسی معکوس پرداخته ایم که امروزه تکنولوژی های بسیار پیشرفته چاپ و پرینت سه بعدی برای تهیه قالب با استفاده از مدل مومی هم سالها است وارد میدان شده . آنها و نرم افزارهای مربوطه را اول ترجمه بعد معرفی بعد توضیح و هر کدام که دستمان برآمد نرم افزار و آموزش آن را هم تهیه می کنیم دنبالش هستیم .

این تکنیک و علم امروزه در مکانیک تولید قطعات دندان سازی دندانپزشکی معماری مدلسازی جواهرسازی معماری نمایش و دکوراسیون داخلی  باستانشناسی فیزیوتراپی بازسازی تصادفات صحنه جرم و قتل استخوان مقتول فیلم و انیمیشن و... اینقدر کاربرد دارد که یک صفحه شغل مرتبط با آن می توان نام برد . 


 از زیر شاخه های مکانیک 2 و راپید فرم دانلود کنید ... http://trainbit.com/folders/7352291884/Mechanical02

**** برای افزایش و توسعه خدمات مجانی بیشتر و بهتر کمک های نقدی را به حساب های زیر واریز کنید *****

مزایای روش خرید نقدی با 20% تخفیف

نرم افزارهای اتودسک اتوکدهای 2010-2011-2012-2013-2014-2015 و.. حتی تاسیسات مکانیک تحلیل های مکانیک جریان باد و قالب گیری فیلم های تبدیل شده با کیفیت بالا را از شاخه های مربوطه دانلود و نگاه کنید 


http://trainbit.com/folders/3935381884/Autodesk_Products


http://trainbit.com/folders/7343941884/Extera_English

http://trainbit.com/folders/9904691884/DELET


بسیاری از نرم افزارهای مجانی و برخی با کمی پول خرد هم برای کمک دانشجویی آموزش و .. ذخیره شده است مانند Simence NX 4 , Nastran NX 4 . Prp\Engineer 4.0 , Pronest 8.0 , AutoForm Plus r2 , Simdesinger v CATIA v5r17 , Geomagic Studio 9 ,.. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد