www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

امکانات و کاربردهای نرم افزار اتودسک اینونتور 2016 Autodesk Inventor Professional

 Autodesk Inventor 2016-15 اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع 2016

اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع 2016 نرم افزار طراحی سه بعدی 3D CAD برای مدلسازی قطعات و نمایش شبیه سازی آنها می باشد. نرم افزاری بسیار راحت در استفاده ، امکان طراحی مستقیم و کامل ، ویژگی های طراحی های پارامتری ، دارای بانک قطعات عمومی ، با ابزارهای کمک کندده خودکار در طراحی بهتر و زمان کمتر می باشد. در نهایت شما می توانید مدل طراحی شده خود را آزمایش کنید ، نمایش و ارائه کنید ، طراحی کلی خود را شبیه سازی نموده با ابزارهای پیشرفته تجسم سه بعدی شبیه سازی و نمایش دهید.

تذکر : نسخه 2016 هیچ ابزار و توانایی های جدیدی را عرضه نکرده و همان نسخه 2015 است. در این نسخه تنها سعی در بهبود و افزایش سرعت و کارایی بهتر نسخه 2015 ، بهینه نمودن آن شده است.









 ..   Doenload 

 توانایی اینونتور

ا- تنظیم و پیکربندی خودکار طراحی یک محصول جدید :

اتودسک یک برنامه ترکیبی برای تنظیمات و پیکربندی طراحی یک محصول از ابتدا تا پایان ارائه میدهد که با گسترش ، توسعه طرح کاملتر و تخصصی می گردد. در اینصورت لازم نیست شما در ابتدا تنظیمات خاص ، خیلی پیشرفته در جزئیات و ویژگی های طرح خود با پر و تنظیم نمودن جدول های متعدد داشته باشید. شما می توانید کد قطعه استاندارد را وارد یا از کتابخانه بزرگ موجود آن را به طرح خود وارد نمایید. پارامترها ، محدودیت های قانونی ، استانداردها نیز در کتابخانه موجود است و شما تنها فرم آنها را انتخاب و بدون نیاز به برنامه نویسی بر طراحی خود اعمال میکنید. شما میتوانید طرح خود را با کل استانداردها و قطعات استفاده شده از کتابخانه ذخیره و انتقال دهید یا آنکه از سرویس حافظه اشتراکی سرویس ابری اتودسک 360 برای جابجایی و اشتراک آنها استفاده کنید.

 

18- طراحی قطعات با ورقه های فلزی ورقکاری

طراحی محصولات پیچیده ورق های فلزی که مطابق با استانداردهای موجود مطابقت داشته باشد. این ابزار طراحی ورق های فلزی به شما کمک می کند .این روشی برای تبدیل طرح ورق فلز دوبعدی 2D  شما به مدل های سه بعدی و یا تولید آن از ابتدا تا انتها است. ایجاد چین، خط چین ، حلقه ، خم و فلنج به مشخصات لازم برای ساخت قطعه مورد نظرمی باشد.

19- شبیه سازی حرکتی دینامیک و پویایی طرح

ارزیابی حرکت، سرعت و شتاب از طراحی خود را به عنوان نیروهای اعمال شده به آن محاسبه نیروهای نتیجه است که توسط حرکت های محصول خود در دنیای واقعی را تجربه خواهید کرد تولید می شود. سپس نیروهای به یک تجزیه و تحلیل تنش انتقال به درک اثرات حرکت بر عملکرد آنها طراحی کنید. به طور خلاصه شما حرکت قطعات و عمل و عکس العمل آنها را در همکاری با هم شبیه سازی کرده و خواهید دید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد