www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

سازمان کاربردی نرم افزارهای فنی مهندسی اتودسک AutoCAD 2010 2011

معرفی سازمان کاربردی نرم افزارهای فنی مهندسی اتودسک Autodesk 2010 2011

 نرم افزارهای اتودسک و مخصوصا اتوکد معرف حضور همه هستند . با ورود به تکنولوژی های پیچیده و نوین امروزی ، شرکت اتودسک نمی توانست تمام آنها را در یک نرم افزار بگنجاند . همانطور که یک مهندس به تنهایی نمی تواند همه مراحل و قسمت های یک پروژه را به تنهایی پوشش دهد- طراحی ، برنامه ریزی و مدیریت کند . گسترش جزئیات و تخصص های علم و فن آوری کار گروهی را یک اجبارلازم نموده است . با ورود هر فن آوری جدید ده ها روش ترکیبی و جدید در بکارگیری تکنولوژی نیز به وجود می آید. بکارگیری فن آوری های جدید ساختمان های فولادی ، شیشه ای ، بتن و مواد سبک ، رشته ها و فیبرهای چند لایه ، مواد مرکب کامپوزیت ها ، پلاستیک ، بررسی آکوستیک ، حرارتی و سیال محیط ، تنش و لرزش ، ضد زلزله ساختن ساختمان ، محیط زیست ، تاسیسات نیرو ، حمل و نقل ، بهداشتی ، گرمایشی و سرمایشی و..نمونه ای از تفکیک و گستردگی می باشد . بسیاری از برنامه ها و نرم افزارهای این شرکت به صورت منفرد و مجزا و بسیاری با استفاده و در کنار دیگر نرم افزارها استفاده می شوند . به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از نرم افزارها به تنهایی قابل استفاده نمی باشند .

Autodesk Products Chart 2011 Crack

Download Desktop   Chart 1024*768      1280*800 Wide       1024*768 Farsi  دانلود نمودار  بر اندازه کلیک کنید

برای کاربران محصولات اتودسک اتوکد Autodesk AutoCAD 2010 , 2011 , 2012در طراحی و مهم تر از آن تجزیه و تحلیل طرح ها و مدیریت برنامه ها و برنامه ریزی ؛ اشتراک فایل ها و پروژه ها ، آموزش ها ی لازم ، نیازها ، باید ها و ابزارها را معرفی می کنیم .

نرم افزارهای شرکت اتودسک  را به صورت زیرو کاربردی توضیح می دهیم :

برای مدیریت اطلاعات ، داده ها و فایل ها ی طراحی نیاز به برنامه Inventor  است . برای مدیریت و اشتراک گذاری داخلی درون یک کامپیوتر و استفاده همگانی در تخصص های مختلف معماری ، عمران ، الکتریک ، مکانیک به Inventor نیاز  و همان کافی است . در صورتی که بخواهیم مدیریت را در فواصل دور اعمال نماییم به صورت سرویس های وب و شبکه برنامه Vault Server استفاده می شود . این برنامه خود در سه مدل طراحی شده است که دارای ابزارهای کمتریا بیشتر می باشد . در هر صورت برای ایجاد اشتراک و تبدیل طرح ها و نقشه ها به حالت سه بعدی 3D نیازمند به برنامه Inventor خواهد بود و چون تجزیه تحلیل ها در محیط سه بعدی می باشد ، می توان ابزار شبکه ، مش بندی و تجزیه تحلیل را بر روی اینونتور Inventor  نصب نمود برای لوله کشی ، حرارت سیالات و الکترونیک و مغناطیس از برنامه الگور ALGOR برای ساختارهای بزرگ و ساختمان سازه و سوله از Robot Structure Analysis  و دیگر شبیه سازی های ساده یا عالی متحرک سازی و سه بعدی از Inventor Simulation  استفاده می شود . برای این متحرک سازی های ساده برنامه اتوکد AutoCADکافی می باشد ، اما برای شبیه سازی های پیشرفته و تخصصی برنامه اتوکد مکانیک Mechanical ، الکترونیک Electrical ،معماری   Architectureیا تاسیسات و لوله کشی MEP و  Piping و.. نیاز است . این برنامه ها 2D  پایه برنامه سه بعدی ساز3D Inventor قرار می گیرند و البته شکل سمبل و کتابخانه مواد و قطعات خود را به طور کامل دارند . کلمه Revit معنی خاصی نداشته و در فرهنگ لغت وجود ندارد اما درزبان آمریکایی به معنی خوشدست ، راحت ، دستیار و کمکی استفاده می شود . اصطلاح Revit یعنی برنامه های سریع و راحت که به آسانی قابل استفاده سطح پایین کارگران فنی ، فوق دیپلم و دیپلم با حذف جزئیات اما کاربرد سریع استاندارد و آسان می باشد. Revit Architecture Revit Structure Revit MEP  حجم بالای برنامه ها به چند دلیل است . اول طراحی چند گانه و چند تایی به صورتی که ده ها و بیشتر فایل با اجزاء مختلف با هم و در کنار هم مدیریت واستفاده شوند ، شما می توانید چندین فایل طراحی را همزمان بازگشایی و ویرایش نمایید . دوم استفاده از کتابخانه مواد ، قطعات و .. با جزئیات و مشخصات کامل ، و سوم کاربرد تعداد بیشتری از زبانها ، سمبل ها ، نشانه ها ، استاندارد ها ، اندازه گذاری های متریک و انگلیسی ، واحد ها و انواع ابزار و منوها در رنگهای متفاوت برای راحتی و کاربرد بهتر آنها توسط کاربر . این روش به کاربر کمک بسیاری به فعالیت و کار بر پروژه ها با خستگی کم ، دقت بیشتر در مدت طولانی استفاده ،.. می کند .

جزئیات هر محصول را از آدرس های زیر( روی آدرس ها کلیک نمایید ) بازدید نمایید :

فروشگاه کاسپین 1 عرضه کننده جدیدترین محصولات اتودسک   

 فهرست محصولات اتودسک اتوکد 2010 و 2011 و 2012 عرضه شده