www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

طراحی پیشرفته ، مهندسی معکوس Rapidform XOR software

Rapidform XOR

راپید فورم ، توانایی نامحدود استفاده از اسکن های سه بعدی


نرم افزار راپید فرم ، Rapidform XOR دنیایی از توانایی ها را برای استفاده از اسکن های سه بعدی ، تصویر برداری دیجیتال و سه بعدی مدل های ساخته شده موجود ، طراحی معکوس ، مهندسی معکوس را به کاربران عرضه می کند . ایجاد طراحی پارامتری یک جسم سه بعدی صلب از روی تصاویر و اسکن سه بعدی به صورت مستقیم ، بسیار ساده و آسان با قابلیت های بکارگیری مستقیم در نرم افزارهای طراحی و تحلیلی و.. هزاران نفر هر روزه از اسکن برای سریعتر نمودن کارها ، رقابت و پیشرفت سریعتر استفاده می کنند . به هر حال کپی برداری هر روزه ابعاد و لوازم جدیدی دارد که نرم افزار راپپید فرم توانایی استفاده از اکثر این سخت افزارها و کمک به استفاده کننده ها از روش اسکن سه بعدی را عرضه می کند .

محصولات راپید فرم به سه قسمت تقسم می شوند .


Rapidform XOR

نرم افزار تخصصی مهندسی معکوس ، نرم افزار برگرداندن طراحی یک مدل سه بعدی به صورت پارامتری ، با قابلیت های خاص پارامتریک مانند قیود ، تناسب ، و.. یک طرح از روی تصاویر اسکن سه بعدی و دیجیتالیز نمودن ، استفاده از ابر نقاط یک تصویر برداری دیجیتال سه بعدی از محصول موجود .

Rapidform XOV

نرم افزار چگونگی بازبینی ، بررسی ، تصویر برداری از اجسام ، نرم افزار کنترل دوربین های تصویر برداری و پردازش اولیه ، تصویر برداری اسکن سه بعدی از محصولات و اجسام سه بعدی صلب موجود . با استفاده از این نرم افزار می توان عکس  ، اسکن یا داده های قابل تحلیل برای نرم افزار ، و نرم افزارهای دیگر دارای قابلیت کار با ابر نقاط ، مانند اتودسک اینونتور ، مکانیکال ، کتیا ، ان ایکس و پرو اینجینیر را تهیه نمود .

Rapidform XOS

نرم افزار آماده سازی و تبدیل ، این نرم افزار به صورتی همان نرم افزار اسکن سه بعدی می باشد با این تفاوت که این نرم افزار برای دستگاه ها و سیستم هایی ساخته شده است که سخت افزار آن – دوربین و سیستم اسکن سه بعدی آن – مستقیما توسط نرم افزار و شرکت پشتیبانی نمی شوند . این نرم افزار تصاویر و داده های خام را از هر نوع اسکن دوربین تصویر برداری دیجیتال و .. دریافت و آن را به فرمت مورد استفاده تبدیل می کند . این نرم افزار یک نوع کانورتور است و توانای تبدیل هرگونه داده ها و تصاویر از دیگر دستگاه های سه بعدی و اسکن را دارد . می تواند آنها را برای شبیه سازی و تهیه تصویر سه بعدی ، متحرک سازی ، یا استفاده برای بازیابی مهندسی معکوس ، یا حتی پارامتریک و مش بندی نمودن برای تحلیل در دیگر نرم افزارها را انجام دهد .

البته شرکت نرم افزار Rapidform.dll را نیز عرضه نموده است . این نرم افزار توانایی های برنامه نویسی و تهیه سیستمی جهت ارتباط با دستگاه های عکاسی دیجیتال و اسکن سه بعدی را به کاربران دیگر سخت افزارها و یا صاحبان اسکن های سه بعدی برای هماهنگی بیشتر می دهد .

 

بنابراین ما تنها نرم افزار Rapidform XOR را برای استفاده از تصاویر اسکن شده ، بدون نیاز به داشتن اسکنر سه بعدی برای کاربران کشور ، در طراحی و مهندسی معکوس ، طراحی به روش ابرنقاط و دیجیتالیز نمودن تصاویر عرضه می کنیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی صدیق 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:59

درمورد نرم افزار rapidform نیاز به جزوه یا سی دی یا کتاب اموزشی دارم

چون روش کار یکی است شما می توانید از آموزش مهندسی معکوس یا ابر نقاط در کتیا و جئومجیک هم استفاده کنید. فعلا برای خود راپیدفرم جزوه راهنمایی به فارسی منتشر نشده است..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد