www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

طراحی صنعتی پیشرفته مهندسی معکوس SpaceClaim 2012

SpaceClaim 2012

نرم افزار طراحی مهندسی اسپیس کلایم 2012 امروزه یکی از سریعترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی و نمایش سه بعدی ، مدل نمودن طراحی ها می باشد . این نرم افزار کار و استفاده از طراحی های سه بعدی را برای مهندسین ساده و آسان در دسترس قرار داده است و هر کسی که قصد استفاده سریع تر و آسانتر از نرم افزارهای کد طراحی داشته است این نرم افزار را مورد استفاده قرار داده است . استفاده آسان این نرم افزار در طراحی های سه بعدی و آماده سازی یک طرح برای تحلیل آن به روش شبیه سازی و نمایش و در حالت پیشرفته در در نرم افزار آنسیس با عث کاربرد فراگیر این نرم افزار شده است به طوریکه قبل از آن این سادگی و کم هزینه بودن در وقت طراحی و یادگیری آن قبلا دیده نشده است . این نرم افزار روش نمایش و بکارگیری مدل های سه بعدی را دگرگون نموده و از راه و روش متحول شده جدیدی استفاده می کند . به گونه ای طراحی شده است که برروی ایده و طراحی شما تمرکز می کند ، و مبنای آن طراحی های پیچیده کد ، مانند استودیو مکس و اتوکد نیست به طوریکه شما می توانید انواع مدل ها را به صورت نمایشی از دیگر نرم افزارها بدون برنامه ریزی و تغییرات هندسی و قیود و.. به این نرم افزار وارد و با هم ترکیب ، ویرایش و مورد استفاده قرار دهید . می توانید از آنها تنها شبیه سازی و نمایش تصویری ساده ایجاد کنید یا همچنان به صورت طراحی سیستم کد برای استفاده دیگر نرم افزارها ذخیره نمایید .  دانلود راهنمای نرم افزار اسپیس کلایم SpaceClaim2011_SP0_UsersGuide 
نرم افزار SpaceClaim 2012 بسیار توانا و مفید در موارد زیر است :
1- بسیار سریع و ساده می توانید بیاموزید چگونه رویه ها و پوسته های پیشرفته طراحی نمایید ، طراحی بدنه و..
2- پایین ترین هزینه ، زمان ، و استفاده سریع از این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای طراحی دیگر و..
3- قابل استفاده سریع ، عرضه آن و استفاده از آن به بهترین حالت پیشرفته و مطلوب ، نیاز به تجربه سالیان زیاد در کتیا و اتوکد و مانند آنها ندارد .
همچنین این نرم افزار توانایی مهندسی معکوس ، دیجیتالیز نمودن تصاویر ، استفاده از ابر نقاط را برای بازسازی ، به وجود آوردن یک طرح پارامتریک برای تحلیل یا تولید مشابه را از روی اسکن سه بعدی اجسام و محصولات ، یا عکاسی دیجیتالی آنها دارد .




SpaceClaim 2011 اسپیس کلایم 2011

نرم افزاری برای به وجود آوردن ، طراحی و ویرایش مدل های جامد سه بعدی می باشد . در درجه اول نرم افزار قابل توجهی است برای مهندسی و طراحانی که می خواهند سریعتر ، با کمک و راهنمایی بیشتر و پیشرفته تر طراحی نمایند . اما کدام نرم افزاری است که امروزه به روش طراحی مکانیک MCAD نباشد و ساده تر مورد استفاده قرار گیرد؟ بیشتر برنامه ها و نرم افزارها از روش های طراحی مهندسی مکانیک برای طراحی استفاده می کنند بنابراین این نرم افزار قابلیت استفاده از بیشتر فرمت های طراحی سه بعدی نرم افزارهای مهندسی مکانیک را دارد . این نرم افزار طراحی و ایجاد و ذخیره طراحی های سه بعدی خود را کاملا به صورت منحصر بفرد برای نرم افزار اسپیس کلایم SpaceClaim 2011 به روش و پایه تکنولوژی XML. انجام می دهد . بنابراین این نرم افزار در طراحی ها و نمایش مدل های پیشرفته سه بعدی نیازی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا کارت گرافیک و DirectX بالا نداشته و به آنها وابسته نیست . این نرم افزار نیز مانند نرم افزارهای کتیا CATIA زیمنس ان ایکس Siemens NX طراحی را برای مهندسین سبک تر ، آسانتر و سریعتر نموده است . نرم افزار SpaceClaim بسیار ساده تر و آسانتر در یادگیری و استفاده برای مهندسین و طراحان می باشد و فقط منحصر به استفاده طراحی CAD نبوده و می تواند فرمت های مختلف طراحی سه بعدی را استفاده ، ایجاد ویرایش و تبدیل نماید .

درذیل تنها چند نمونه از استفاده های نرم افزار در کمک به خریداران این نرم افزار آورده می شود :
1- پیشرو و برنده بودن در کار و تجارت با استفاده از مدل نمودن و تفهیم نمودن طرح و نمایش آنها توسط این نرم افزار به مشتری ها ، برنده شدن در دریافت سفارش ها و شراکت و..
2- 50 درصد ، تقریبا نصف نمودن زمان و دشواری کارها برای آماده نمودن یک مدل برای تجزیه و تحلیل های فیزیکی و مکانیکی و دینامیکی CFD and FEA و.. ابزارهای مش بندی و .. پیشرفته و..
3- بهتر نمودن یک طراحی به وسیله شبیه سازی بهتر، آسان تر ، روانتر و نمایش پیشرفته فرایند و فعالیت ها ، عملکرد یک محصول و..
4- قابلیت سریعتر ریمیکس ، re-mix دوباره سازی و ویرایش از طرح قدیم به طرح پیشرفته جدید ، قابلیت طراحی به روش مهندسی معکوس استفاده از عکس دیجیتال و ابرنقاط را نیز دارد و..

توضیحات تکمیلی ، این نرم افزار با توجه به تجربیات از نرم افزارهای سریع پرواینجینرPro/Engineer و ان ایکس NX ایده گرفته است و همانطور سعی در ارائه نرم افزاری سریعتر روان تر با کارایی های اضافه بر آنها دارد . بنابراین علاوه بر طراحی امکانات استفاده بهتر از عکاسی دیجیتال در مهندسی معکوس ، استفاده از ابر نقاط ، مش بندی و آماده سازی برای تحلیل طرح و.. را ارائه نموده است . تولید کننده این نرم افزار بعد از نسخه 2009 با تمام تلاش برای هماهنگ سازی و پا به پا بودن با نرم افزای دیگر ، نسخه 2011 را برابر و هماهنگ با نسخه های Inventor 2010-11 , CATIA v5r20 , Pro/Engineer M60 , NX 7.0 ارائه و به دلیل استفاده بسیاری از SketchUp ابزارهای استفاده از این نرم افزار را نیز برای اضافه نمودن به نسخه 2011 ارائه نمود . نسخه 2011 این نرم افزار در حال حاضر به دلایل فوق و وجود کتاب راهنما و آموزش آن پرکاربرد ترین نسخه موجود است . این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی در ارتباط با نرم افزار تحلیل به روش المانهای محدود ANSYS 11 , 12 , 13 را دارد.

دانلود نمونه فایل پروژه و راهنمای اسپیس کلایم 

SpaceClaim2011-Introduction_Session


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد